Poďme sa spolu pozrieť na nový vizuál Harmony
Minulý týždeň ste mohli na našej webovej stránke zaznamenať novú podobu Harmony Academy. Mohli ste rovnako zaregistrovať jednotlivé produkty a ich dielčie časti, ktoré naša inštitúcia zastrešuje. Jej bohatá programová ponuka zaiste osloví aj toho najnáročnejšieho klienta.
Vedeli ste, že z našej inštitúcie je už 22 ročná mladá slečna? Presne v roku 2000 sa zrodil tento zaujímavý koncept v hlave Janky Chynoradskej, zakladateľky a riaditeľky Harmony. Mala jasnú víziu a predstavy, ktoré získala skúsenosťami a zatúžila po niečom novom. Prvoplánovo išlo o jazykovú školu s cieľom kurzov v cudzích jazykoch. Poviete si, že jazykových škôl je na súčasnom trhu ako maku, vo väčšom či menšom meste naprieč Slovenskom. Ale vízie zakladateľky boli ďaleko originálnejšie a odvážnejšie, a tak v toku rokov Harmony expandovala, a to nielen v jazykových kurzoch... Riaditeľka si dovolila prekročiť svoj vlastný tieň, prekročiť hranice tradičných jazykových škôl, i tých „rýchlo kvasených“. Správne, zbaviť sa myšlienky tradičnej školy nebolo vôbec jednoduché. Sme krajinou, v ktorej „tradičné a konzervatívne“ zrie v ľuďoch pomerne dlho, a preto sa Janka vybrala proti prúdu. Za cestou poznania, moderných metód a inovácií. Koniec koncov takmer každá 22 ročná mladá žena zatúži zmeniť svoj vlastný šatník, obliecť si niečo nové a ukázať sa, veď nastávajú najkrajšie roky života.
„Roky jestvovania Harmony zažívali obdobie rozkvetu, ohromného progresu, no i roky, kedy človek už strácal silu“, hovorí nám Janka. Neustále hľadanie seba i správneho tímového ducha však Harmony pomohlo zvládnuť obdobia kríz, ofúkať udreté kolená, postaviť sa, ísť ďalej a napredovať.
Predstavujeme vám novú Harmony Academy, ktorej cieľom je ušiť vám kurzy na mieru, ponúknuť vám neustále sa vzdelávajúcich lektorov, ktorí sa presne zamerajú na vaše potreby, budú sledovať vami zadané podmienky. Kurzy, ktoré vám pomôžu zastaviť a zamyslieť sa. Ponúkame vám poradenstvo i workshopy, a to nie je zďaleka všetko. Jednoducho povedané, našimi cieľovými skupinami sú jednotlivci, skupiny, školy, firmy. A čo je dôležité, poznajú nás už aj v európskych krajinách, kde sme nadviazali viacero spoluprác.
Harmony je plná inovácií a my vám ich bližšie predstavíme na sociálnych sieťach, v článkoch i newslettroch, aby ste sa u nás cítili ako doma. Aby ste nás lepšie spoznali a tešili sa na každú návštevu s jej lektormi.
Prosím, posaďte sa a postupne s nami prechádzajte všetkými komnatami stránky Harmony Academy, ktorej v úvode dominuje kráľovská modrá, farba vznešenosti, pozrite si s vaším obľúbeným teplým nápojom logo našej inštitúcie, o ktorom nám v ďalšom z blogov viac porozpráva riaditeľka Janka Chynoradská. Už teraz sa môžete tešiť na jej pohľad na „vlastné dieťa“, pripravíme pre vás zaujímavý rozhovor.