September 16, 2024

Svet má šancu, lebo sme: Otvorenie školského roka 2024/25

V sobotu 7. septembra sa na Základnej škole v Bielom Kostole otváral nový školský rok 2024/25 v Harmony Academy. Už po 25. krát otvorila svoje dvere žiakom, rodičom a učiteľom. Tento deň bol pre nás všetkých v Harmony výnimočný, pretože znamenal nový začiatok, od ktorého očakávame nové výzvy, priateľstvá a poznatky.

Na slávnostnom otvorení sme sa stretli ako tím, ktorý je pripravený aj v ďalšom roku pokračovať vo všetkom, čo sme sa za posledné roky naučili. Sústredili sme sa na dôležitosť Prístupu zameraného na študenta, ktorý je pre nás všetkých kľúčový.

Zakladateľka Harmony, Jana Chynoradská, zhodnotila tento deň takto:

„Sobota 7.9.2024 predčila moje očakávania a som veľmi šťastná, že sme spolu zažili ďalší pamätný deň u nás v Harmony, ktorý sa určite zapíše do jej histórie ako prelomový!“

Okrem Janky je v našom tíme aj Paťa Petrová, ktorá prvý krát začala učiť angličtinu v Harmony už v roku 2004. Čo pre ňu znamenal začiatok školského roka?

„Byť súčasťou tímu pre mňa znamená, že som zas a znovu našla inšpiráciu pri vyučovaní jazyka, energiu pracovať so študentami a čeliť výzvam, ktoré prídu. Teší ma, že mám okolo seba ľudí, ktorí sú nielen úžasní odborníci, ale hlavne sú empatickí a motivujúci. V Harmony Academy sa odbornosť snúbi s humánnym prístupom vo vyučovaní. Mala som pocit naplnenia a radosti, že som ma správnom mieste so správnymi ľudmi.“

Lenka Dzurová, naša dlhoročná odborníčka na nemecký jazyk je v našom tíme tiež.

"Som rada, že sa mi naskytla príležitosť live stretnutia s mojimi kolegyňami. Ďakujem za množstvo podnetov, inšpirácie, vzájomnej výmeny myšlienok a skúseností, vhľadu do mnohých oblastí z pedagogickej praxe, spolupatričnosť a úsmevy." 

Záverom vám ponúkame pohľad aj od Gabi Lojovej, ktorá je našim zdrojom inšpirácie v Prístupe zameranom na jednotlivca.

„Bolo to veľmi príjemné a motivujúce stretnutie plné diskusií s učiteľmi, ktorí sú zapálení, ktorí sa postupne posúvajú v ich snahe byť čoraz viac zameraní na žiaka. Zadané úlohy na sebareflexiu, prípadné problémy s aplikáciou LCA a vízie o ďalšom vlastnom smerovaní nám výrazne pomôžu pri plánovaní ďalších vzdelávacích aktivít pre lektorov tak, aby boli skutočne zamerané na ich potreby, záujmy a aby si mohli čoraz viac zvnútorňovať podstatu LCA, aby čoraz viac prenikol do ich myslenia, cítenia a správania sa v triede i vo svojom osobnom živote.“

Veríme, že sa spolu stretneme na mnohých úspešných hodinách a kurzoch, online aj offline!

Pokračujte v čítaní

Náš newsletter

Aktuálne informácie o produktoch, podujatiach ako aj tipy pre osobnostný, kariérny a organizačný rozvoj

Moderné riešenia pre moderné organizácie